Click one of them :) | Dashboard | +Follow
Photobucket

Astrid-tentang Rasa
Nadia
Hi semuaaaaaa!

Nurnadia Binti Zulkifli.
I'm a fifth former student in SIGS.
I'm awesome in my way! I am so proud to be me.
Everybody around me rock my world!!
Twitter


Travel this

Story About


I hope you enjoy reading every single thing in my blog ;)
No harsh words
Go to the Links and do follow them


Reverse


skype :)
24 March 2011 | Thursday, March 24, 2011 | 0 panda
yaaaaa harini takd kerja kannn So kerjaa online jelahhh kan jwbnyeee heheh Tp tak buat ap pun Just reply photo comment and IM dgn eena je Bosan dan sgt membosankan hidup ni Cewahhhh ayat aku hahahah :D then , ptg pun onl . Kayyy lepastu Polina ajak skype pulakk dgn diaa Kayy fineeee Ktorg skypee :) hehehe polina is the only friend of mine who lives in Russia . Dia cantik :) i like to see her face . Andd dia ad pet SOOOOOO CUTEEE mannnnn geram gila tgk . nama pet dia ap ntahhh Something starts with letter F . sumpah cute hahah Andd i show her my tortoise . kihkih Ni sesi perkenalan binatang buas ni :D and thennnn dah penat , nak makan Aku pun offline lahh kan hahah Then tgk tv . tu jelahhhh Byebye ^^



Older Post | Newer Post